İnsan Beyni Hikaye Kurmayı Çok Sever

Ömer:

“Elde poşet varken ne zor açılıyor lan bu kapı! Anahtar? Hah almışım! Unutup duruyorum kapının arkasında, erken bunuycam lan ben valla! Huh! Şuraya koyuyum da poşetleri sonra alırım. E, salonun kapısı kapalı! Sinan uyuyo mu yoksa yine? Bakıyım? Aha valla uyuyor! Neyse! Hassiktr kapıyı çarptım lan, kapatcam diye! Yuh! Neyse allahtan uyanmadı..

E Serhat da Beşiktaş’tan birazdan çıkacağını söyledi.  Gelmese miydim acaba eve? Bu herif 20 dakika sonra meydanda olur. E o zaman benim de evden çıkmam için bi 10 dakkam var. E tamam abi  madem geldim eve, en azından mantarları yıkayım da dönüşe hazır olsun, hemen doğrarım, vakit kaybetmem. Dur hatta birkaçını doğrayım lan şimdiden. Ya da yok yok.. Geç kalmayım, çocuk beklemesin şimdi.

Bi de dışarı çıkarken yeni ayakkabıyı giyiyim de ayağım alışsın, yarın sahnede topallamam hem. E sağ iyi,rahat.. ama sol taraf serçe parmağımı vuruyor. İdare eder mi yarım saatlik? Yok abi o kadar yol yürüycem dağılır parmak. Dur dur çekmecede yara bantları olacaktı. Nerde lan bu bant kutusu? Yuh! Bunu hala atmamış mıyız ya? Neyse dursun şimdilik.. Hah burda bantlar.. Hay skiym 10 tanesi birden geldi. Hah yapış bakalım iyice. Şimdi vurmaz artık lan galiba. Aha da vallaha vurmadı, aklımı seviyim. E şuraları toplasam mı? Yok lan! 10 dakika çoktan oldu, birazdan gelicem nasılsa. Gelince toplarım…”

Sinan:

“Oyyy! Yarım saat diye yattım 1.5 saat olmuş! Off! Her tarafım ağrımış lan, hiç rahat değil olum bu kanepe. Ömer geldi mi lan acaba? E ışık yanmıyor, daha gelmedi demek ki..

Şu sifonu da yaptırmak lazım abi akıtıp duruyor. Sonra eşşek yüküyle fatura. Neyse. Sigara burda, çakmak, çakmak? Hah, mutfakta ya lan çakmak! Bu poşetler ne ya? Kim almış bunları? Ee gelmiş bu Ömer. Ayakkabısı da burda hem. Mantar koymuş suya, bikaçını da doğramış hatta.. E nereye gitti lan bu herif durduk yere?

Oha! Yara bandı kutusunu da çıkarmış. Yuh! Bunu hala atmamış mıyız ya? Neyse dursun şimdilik.. Bi tane yarabandını da açmış! Buraları da toplamamış! E nereye gitti lan bu herif apar topar? Hassiktiir! Olum bu herif kesin mantar doğrarken elini kesti? Tabbi ya! Elini kesmiş! Kanı da durduramayınca burdan alelacele bantlardan bi tane kullanmış!  E, kesik de baya derin demek ki beni bile uyandırmadan koştur koştur çıktı evden. Hassiktir ya akşam akşam aksiliğe bak, dur ben şunu bi arayayım! Gerçi aramaya gerek yok, kesin Taksim İlkyardım’dadır. En yakın orası…”



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s