Kısa, değil. Net, hiç değil.

Alevinin nereye kadar uzanacağını bilmeden, ilk kez çakacağım bir çakmak gibi tutuyordum elini elimde. Ya yakmayacaktın, ya yakacaktın kirpiklerime kadar. İşte öyle bir sıcağı sıcağına ihtimalle, derhal çakmağı ateşlemem gerektiğini düşündüm, çünkü daha fazla nefessiz kalamayacaktım. Günün ilk sigarasının ilk nefesini, gün bitmeden bir an önce nefeslemem gerekiyordu. Yoksa ölecektim, kendime yeminler olsun.

Başım ağrıyordu. Ve ben ilaç alıp yatışmak yerine buna, bana, ona sürekli küfrediyordum. Onsuz kalamayacaktım bundan sonra. Sürekli giymek istediğin çünkü en sevdiğin beyaz donundaki, sidik lekesi gibi belli etmişti artık kendini. Bir kaza geçirip de seni donuna kadar soymaları gerektiğinde arasını belli etmemek için baygınken ayılabilirdin, işte öylesine. Bazen öylesine utanırsın ya. Hala utanabiliyorsundur ama ona da sevinirsin, sevinirler de hatta.

..ve O!

Açken ağlaşırdık. Yerdik gülüşürdük. Tekrar acıkınca, tekrar ağlaşırdık. Kendi içimizde tekrarlara alışıktık. Ama böylesine aşka alışmamıştık.

Gebertmiyorsa, aşk değil o. Açlık. Gebertecekmiş gibi yapıp dilim dilim diriltiyorsa, aşk o. A.k..



Leave a Reply

