Enselenirsek Tanımam Seni

Sevgili okurgezer,

Bunu bana yapma. Önemsiyormuş gibi, tüm algın bu sayfadaymış gibi bakma suratıma. Kendine bunu yapma.

Ya da bakarsan bak. Ne olabilir ki? Çünkü bakarsan baaaaach bakmazsan bernbach olur adlı güzide espriyi burada yayınlamak için itiraf ediyorum para aldım.

Bu yüzden istediğini yap.

Dün akşam on sularıydı. Kapının zili acı acı çalmaktaydı. Pekiştirilmişti farkındaydım. “Ama itiraf et kapı hoşuna gidiyor bu..” Acı acı çalan bu kapının ardındaki kişi bizim kapıcının hevesli ergen oğlu Yasin. “Abla be duydum ki blog yazarlığı olayına giriyormuşsun (“olayına girmek” bkz. TDK Ergen Terimleri Sözlüğü,sf 235,madde 96) şu benim karalamaları da bir gözden geçirsen..” diyerek elime tutuşturduğu espri listesinden birini seçmemi istedi. Sonra ben eyvallah diyerek kapıy… Ay anlatamayacağım çok sıkıcı.

Tüm bunları bir yana bırakırsak ve ciddi olmaya soyunursak ha bir de sizi entelektüeliteye davet edersek, bu üç aktiviteyi bir güne nasıl sığıdıracağım diye kara kara düşünür buluruz kendimizi.

O yüzden bırakalım göz göz olmuş eller konuşsun.

Olayı bağlayacağım durun bir saniye. Hanımefendi! Bakı… Söz almadan konuşmuyoruz yalnız.

Olayın gelip dayanacağı ve “lan bir görsel seçmek zorunda kalsan gugıl görsele ne yazıp arattırırdın” dedirteceği nokta şu ki; durduğu yerde saçmalayası gelen birinin yazma çabası bu.

Bu bir çaba.

Zor, kötü, acınası, umutsuz bir çaba. Yolu, yolculuğu, hesabı, kitabı hiç bitmeyen bir çaba.

Dönüp dolaşıp kişiyi mala bağlatan bir eylem.  Ama olacak. (aa canııım canıım..)

Bu biraz “eteğimdeki taşları dökeceğim önünüze ama dur hele şu otları bir ayıklayayım” yazısı idi.

Bunlar o çer çöpler işte.

Elinize kıymık batmadan kurtulun bunlardan!



Leave a Reply

