“Writer’ s Block”a Blokaj!

Ne yazacağımı, nasıl başlayacağımı, nasıl sürdüreceğimi ve bitireceğimi düşünürken blogumuzdaki ilk yazıma da böyle bir tıkanmadan bahsederek başlamak istedim.

Bugün kendimi writer’s block yani yazar tıkanması olarak da bilinen travma ile karşı karşıyayken hatta bunun tam kucağındayken buldum. Esasında bu tıkanmayı yaşayabilmek için bile uzun süre yazmak, yazılarınla tanınmak, bu işten ekmek yemek gerekse de uzun süredir yapmayı arzuladığım şeyleri yapmaktan kaçınırken sanki aslında yapıyormuş gibi kendimi nasıl oyalayabildiğimi ve “bugün olmazsa yarın” kurgusuyla tatmin ettiğimi anladığım için bu travmayı da yaşayabilmeyi hak edebileceğimi anladım.

Hayatın ölümle başladığını düşünürken aslında bunun da yani yazamamanın da bir yazar için ölüm kadar gerçek ve korkulan bir şey olduğunu ancak bunun yazmaya başlamakla atlatılacağını fark ettim. Bu duvarı aşabilmek ve tuğlaları tek tek sökebilmek için kelimeleri tek tek bu metne yerleştirmem gerektiğine Ömer Harmankaya isimli dostumun bana “Hadi!” demesi sayesinde karar verdim.

“Bugün olmazsa yarın” yerine “Bugün oldu ama yarın daha iyi olacak” demek niyetiyle… : )


One Comment on ““Writer’ s Block”a Blokaj!”


Leave a Reply

